Ben & jerry's!

Hellu!
Jag ät skittrött nu haha, först promenerade jag,min syster och bobbie till konsum och köpte "ben & jerry's" med såna brownie bitar i, åååh den är himelsk! haha, sen har jag varit ute och hoppat ihjäl mig med min syster. Är riktigt trött nu. Asså klockan är kvart över åtta nu och jar har inte ätit sen frukost :S . Vet faktiskt inte varför jag inte har blivit hungrig. Får väl upp och tvinga i mig någonting haha. Iallfall, ska snart träffa min kusin, vi ska väl ut eller någonting, får se när hon kommer.

ursäkta dåliga mobil bilder, glömde kameran hemma. Btw försöker jag lära bobbie att gå utan koppel, går ganska bra faktiskt. Men han får för sig att springa iväg lite då och då haha. Han lär väl sig med tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />