blir tjocka för filmer.

Här är några av de kändisar som har fått gå upp i vikt för att passa till olika roller. Vissa av dom har ju fått lägga på sig ganska många kilon.


Matt Damon, 37, drack mycket öl och åt hamburgare flera gånger
om dagen för att bli plufsig inför sin filmroll i thrillern "The Informant".


Selma Blair, 36, gick upp i vikt inför hennes roll i den australiensiska tv-serien "Kath & Kim". "Jag fick skärsår av shortsen för att de var så tajta", berättade Selma när hon beskrev sin viktuppgång för de amerikanska tidningarna.


Jared Leto, 36, gick upp hela 28 kilo för filmen Chapter 27 år 2007. "Jag åt en stor pizza varje kväll. Jag tvingade mig själv att äta stora mängder mat och jag njöt inte över huvud taget." sade Jared Leto i en intervju till Sirius Satellite Radio.


Renee Zellweger, 39, hade inget emot att gå upp ett par kilon inför den knubbiga karaktären Bridget i Bridget Jones's Diary år 2001. "Känslomässigt, påverkade det mig inte alls", sade hon i en tidigare intervju till US Magazine.

Bilder och text lånad från www.improveme.se

Kommentarer
Postat av: L E N A

allt bra med dig idag? :) kram

2009-04-22 @ 13:16:43
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />