DESPERATA!?

Glömde skriva om denna hemska händelse som hände mig! Jag var helt glad för att det var Tisdag, ni vet ju vad det innebär. Desperata Hemmafruar. Så strax innan klockan blir nio tar jag fram min Ben&Jerrys, och ska mysa framför teven med dom desperata fruarna på kanal 5. Men så helt plötslig kommer det några j*vla gubbar på en isbana! Jag blev skitsur så kollar jag på text-tv för att vara säker så står det "ISHOCKEY", Och där satt jag, helt krossad. Liksom vad hände. Var det bara jag som blev så ledsen eller? =(, haha känner att jag överreagerar nu men vadf*n, här har man suttit och väntat en hel vecka och så dyker det upp några gubbar som åker runt på en isbana! Men samtidigt blev jag lite glad eftersom jag äntligen kan få se "The mentalist", Den är så bra! Men det är det att jag inte har kunnat kolla på den så mycket eftersom den är samtidigt som DHW så jag har fått sitta och zappa mellan kanalerna under reklamen. Nu ska jag nog hoppa ner i sängen och läsa lite sen ska jag sova.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />