God morgon...?

God morgon!
Eller morgon kan jag väl inte säga haha, men jag vaknade iallfall nyss och sitter och äter frukost här. Har sovit som en gris inatt, verkligen. Men jag har fortfarande lika j*vla ont i min rygg. Jag har lagt på sån smärtstillande salva, få väl se om det hjälper.
 
Ja då var det väl fredag.. igen. Sköntskönt. Inte för att det känns så mycket skillnad från de senaste två veckorna, har ju varit ledig hela tiden, hihi. Men ja fredagar är alltid lite bättre. Idag vet jag inte vad som händer, har inte planerat något specciellt, men jag vill grilla eller något senare på kvällen, får väl se om jag kan dra med mig någon. Vad ska ni själva göra idag? Det är ju jättefint väder nu, jämfört med vad det varit de senaste dagarna.  Ska snart ut i trädgården och borsta bobbie med hans roliga borste hehe, nej men han fäller så sjukt mycket så det är nog bäst att jag gör så. Nu ska jag faktiskt läsa vidare lite, får se om jag hittar något intressant.
puss.


min frukost bestod av kalkon/tomat mackor. ..mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />