gunga mig till sömns

Jag mår illa av allt godis som jag har ätit nu haha. Jag har märkt en sak, att under denna veckan har jag bara suttit som fastklistrad framför datorn, nästan. Nej men allvar, jag har knappt rört på mig eller så specciellt mycket. Ja det är väl sån lovet är till för, antar jag hehe. Iallfall nu så ska jag ut och lägga mig i hamocken (stavning?) och ta mig en tupplur, det är så skönt att sova på dagen. Inte för att jag kommer hinna sova specciellt mycket,snart kommer emma hit hon är påväg. Men det tar ju typ lite mer än en timme hemifrån henne så jag hinner en snabbis. Skriver mer senare, gonatt? =)
pussiiis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack så mycket! :)



http://pussblondie.blogg.se

2009-04-13 @ 18:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />