loong shower

hejhej!
Kom nyss ut ur det 1 och en halv timmes badet. Jag och min kusin kände för att bara koppla av och ta det lugnt så vi slängde på oss bikinin och hoppade ner i badkaret. Såå jävla härligt asså. Jag har inte badat i badkar på skitlänge för vi har inte det hemma utan mina föräldrar ville ju tvunget ha duschar. Men iallfall i en och en halv timme har vi legat där inne, jag ser ut som ett jävla russin nu, hehe :)
Vi har töntat oss lite där inne och så gjorde vi en rolig sak, vi satte på iskallt vatten och såg vem som kunde vara i längst,och sen med svinvarmt vatten haha. Sånt gjorde man fan när man var liten men ja, ibland kan man väl få barnsla sig lite grann. Haha kom å tänkte på en sak vi alltid gjorde när vi var små. Vi brukade alltid lägga tvål på ni vet den där kanten som man lutar sig mot och så åkte vi ner på den som en rutschbana, haha. JA tillbaka till verkligheten nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />