lördag

hej bloggen!
Vet verkligen inte varför jag sitter inomhus i detta underbara väder, det är jättefint och soligt. Kom nyss in från trädgården, har grillat med familjen och några släktingar som är på besök. Är proppmätt nu, åt en jättegod grillad kyckling! Jag älskar verkligen att grilla, maten får en helt annan smak tycker jag och så smakar det mer somrigt om man säger så haha. Bobbie har också väldigt kul där ute med sin nya vän Gottie som min kusins söta chihuahua. Ska ut och hoppa av mig lite eller något med min syster. Vad ska ni själva göra en sån underbar lördag? (a)

dagens låt är ju klart.
Jättebra text och hon sjunger jättefint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />