myspys.

hejhej bloggen!
Hur har eran dag varit? Min har varit underbar! Först spenderades den med alla min FYRA systrar och deras barn. Vi grillade och hade en massa massa kul. Snackade lite om att resa i sommar, åh gud hoppas verkligen det blir av, vill verligen bort härifrån ett tag. Vill till sol och värme! I och för sig så har vi också haft jättefint väder men inte riktigt badväder och sånt, så en resa skulle sitta fint!

Iallfall sen så fyller ju min papi år om ett tag så har mina systrar bestämt att ge honom och mamma en resa till Grekland i en vecka som födelsedagspresent. Sitter nu med min kusin och hon ska nog sova här ikväll så ska vi typ göra massa goda grejer och mysa och ha kul. skriver mer senare ikväll.
Pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />