no pictures.

Gokväll sötnos!

Sitter här och är väldigt trött, vill bara slänga mig i sängen nu. Ska faktiskt ta och göra det alldelles strax. Var nyss ute med bobbie på en snabb kvällsrunda. Jag kom hem från staller runt halv nio tiden, sen snackade jag lite med melisa om valborg imorgon, det ska bli jätteroligt... hoppas jag haha. Vi sak dra till Bo01 och så ska vi grilla och mysa med tjejerna. Gud vad jag har saknat bo01, har inte varit där sen somras sist.

Iallfall så provade jag lite kläder inför imorgon och så, det blev blått! Ett par vita tights, en blå skjort-klänning, vitt linne under och min blåa väska. Testade det och det blev jättefint faktiskt. Jag hade faktiskt tänkt att lägga in bilder på min Dags-Outfit men bilderna är i den andra datorn och jag är waay to trött för att gå upp och sätta på den nu så jag får väl ta och avsluta här för dagen. Men jag lovar att det blir en massa massa bilder imorgon, Kameran är på laddning redan nu.

godnatt och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: Inte bestämt riktigt än. Kanske vara med några, göra något. Eller inte. I så fall blir det nog Cortegen. Själv då?

2009-04-29 @ 23:08:46
URL: http://isabellejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />