Onsdag.

tjingeling!
Kom hem för ett tag sen. Åt nyss, jag var ju så jävla hungrig! Åt bara två mackor på praoen. Iallfall det gick ganska bra på praoen idag ju. Fick sluta klockan två istället för tre, härligt! Så gick jag och kollade lite i stan och promenerade lite och så. Och eftersom jag fick ett jävlans sug på Ben och Jerry's igår kväll så var jag tvungen att springa in i deras glassbar och köpa mig en burk efter att jag hade slutat praoen, hihi. Och när jag ändå var igång med godsakerna gick jag och köpte mig en ask med stora goda italienska jordgubbar. Allt detta ska jag tjocka mig med ikväll, mums! Kollade även in en liten sund på pizzerian som adrijana och afrodite praoar på, dom verkar ha det rätt så kul. Det är sjuukt tråkigt väder idag förretsen, det var lite finare tidigare idag men nu småregnar det ute, buuhuu!

Ringde upp Mamma och Pappa för en stund sen och snackade lite med dom, dom har det jättebra i fina Antalya. Dom kommer hem på måndag kväll, längtar, har faktiskt saknat dom en hel del. Iallfall snart ska Ilona komma hit så ska vi dra till stallet, vi rider ju ikväll. Jag har fortfarande lite ont i ryggen sen förra veckan men det gör ingenting, får väl ta det lite lugnare idag antar jag hehe. Nu ska jag springa ner och hämta min USB-kabel så att jag kan lägga in lite bilder.


pusssses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />