proppmätt!

Åh, jag spricker verkligen snart! Jag har ätit såå mycket haha, fyfan vad gott det var med grillad kebab och kyckling... mums! Det blir alltid så för mig, att jag äter och blir mätt , men eftersom att det är så gott så äter jag ännu mer och till slut mår jag illa, vilket jag gör nu, hehe. Åt även nyss en hel citron med en massa salt, ååh så otroligt gott det är! =)

Iallfall, söndag idag ju, så snart är det dags för mig att gå ner och duscha och fixa mig och lite sånt, för imorgon är det skola ju. Har inte varit i skolan på tre veckor eftersom vi först hade påsklov sen prao två veckor. Men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till skolan. Och det är ju inte heller långt till SOMMARLOVET, sju veckor. Det låter faktiskt lite länge men tro mig tiden såå snabbt.

Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

längtar dock inte till sommarlovet "/

2009-04-26 @ 19:39:18
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />