Söndag.

Godmorgon.
Vaknade för en stund sen. Det blev gasnka sent igår kväll. Jag la mig inte förens klockan halv fyra och så har jag inte alls sovit bra för jag har så otroligt ont i min sygg! Kan knappt röra mig. Nu har det spridit sig till andra sidan ryggen och ner mot låret. Så jag har verkligen ont. Måste ta och kolla upp det så fort mamma och pappa kommer hem.

Iallfall har allihopa vaknat nu och nu ska ska vi göra i ordning frukosten. Och så ska vi grilla senare idag. Det är jättefint väder idag fast lite molnigt, men när det blåser, blåser det varm luft verkar det som haha. JApp, nu måste jag iväg och hjälpa de andra.

PUSS.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

tack så mycket :)

2009-04-26 @ 18:15:56
URL: http://gabriellaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />