stresss.

hejsvejs!
Kom nyss hem från stallet, och jag har så satans ont i ryggen! Det blev en massa krångel när det gällre ridningen idag. först fick jag en häst att rida, och när vi väl har kommit igång och börjat så upptäcker vi att den är halt (skadad) så jag fick springa ner med honom och ta en annan stor fet lat jävel. Sen så nu är jag hemma, ska hoppa in i duschen nu sen blir det ut och tjocka mig med mina godsaker som jag köpte tidigare idag. Jordgubbar och Ben&Jerry's glass.. mums! Ja tyvärr så har det varit väldigt dålig uppdatering idag jag vet, men jag har haft det jättestressigt med praoen och ridningen och allting, men nu sak jag kila iväg. Kasnke inte hinner skriva mer för dagen så jag säger godnatt med en gång.

pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />