summertime.

hejsvejs, idag blev det ingen prao för mig del. Kände mig lite dålig imorse, men jag mår bättre nu faktiskt. Kom precis in från trädgården har solat i typ två timmar! Jag är nästan svart på magen, hehe. Men mer färg ska det bli, tro mig! Vädret är så jävla underbart. Man bara ligger där och känner hur det bränns på kroppen... aaah heaven! Man känner verkligen att sommaren är påväg. Iallfall sitter här och kollar nyss på Tyra Banks show, och så sitter jag med en bricka full med citronskivor och salt, så otroligt gott det är!, mums!

Asså jag fyllde på med ett sånt Comviq Amigo kort för att kunna ringa till mina föräldrar nu när de är i turkiet, men när jag ringer kommer det bara en sån kvinna som säger "numret du ringer kan inte nås för tillfället" eller nåt sånt typ! Åh blir så jävla arg, hur sak jag få tag på dom nu ? =(


Detta kallar jag skillnad! =)

muuuuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />