Tisdag.

Hellu!
Dålig uppdatering idag, i know! Iallfall så stack jag till fritidgården runt fem tiden och så hade vi först ett möte med nån man som hette Sten som snackade om vår stadsdel och hur vi ska kunna göra den bättre och massa sånt tråkigt. Sen fick vi paus, sen började ett annat möte med en jävla massa politiker, vi snackade lite om allt möjligt, sen snackade vi även lite om Urix-resan. Efter mötet stack jag och några vänner till pizzerian. Sen kom emma och hennes mamma och hämtade mig så körde vi hem till mig. Och nu sitter vi här ! =), Imorgon har jag bestämt att jag sak vara snäll och följa med emma till hennes prao, som då är stallet så ska jag hjälpa henne lite. Vad har ni gjort idag då? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />