äntligen fredag.

godag!
Sitter och väntar på att maten ska bli klar sen sak jag äta för jag är skithungrig! Äntligen fredag! Ska bli jätteskönt att få sova ut imorgon. Idag var sista dagen på prao, kommer sakna alla söta hundar. På min lunch idag fick jag värsta suget på min favoritmat, så jag stack till "thaimack thai" och åt det vanliga. Åh deras mat är ju så jävla god, men av någon konstig anledning får jag alltid ont i magen när jag har ätit där hehe, men det är ändå värt det! mums! Det har varit så jävla varmt idag asså, jag höll på att dä, och det ska bli ännu varmare imorgon, här i Malmö iallfall. Förresten så idag började det brinna på en sån fabrik ller nåt sånt nära stan, och jag praoar ju i stan så man såg ett skitstort svart moln (trodde jag att det var), och så var det nån äcklig rök som spred sig också. Trodde först det var ett regnmoln, blev skitarg, trodde det skulle börja regna eller nåt.

När jag kom hem gick jag reka vägen och bytte om sen direkt ut till solstolen, och där blev jag i en och en halv timme, åh somnade nästan så härligt som det var att bara ligga där och stekas i den heeeta solen.


lunch.

oooh, kommer sakna dig så mycket sötnos.  (banjo)


såhär blir det om man ligger tillräckligt länge i solen. =)
Bilden är inte så bra tyvärr men ja, ni fattar iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />