familyday

Hejsvejs!
Blev inte mycket skrivande igår märkte jag hehe, men jag visste faktiskt inte att jag skulle iväg så plötsligt, jag spv hos min kusin. Vi hade jättekul igårkväll. Men hon somnade typ runt två så jag satte på en film som heter " mina,dina och våra", ganska rolig film. Sen somna jag runt halv fem, men sov inte ett skit. Har varit vaken och försökt somna om sen klockan nio tack vare Bobbie. Han fick såklart också följa med. Men det var första och sista gången!. haha. Nu är alla mina systrar här och vi ska ha en riktig familjedag kan man väl säga, vi ska grilla och massa annat.Det är så underbart väder också ju. Så det blir inte så mycket bloggande under dagen men jag skriver och lägger in bilder från dagen lite senare ikväll.
Pussar, ha en underbar dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />