Söndag

hellu!
Sitter och håller på att spricka så mätt som jag är just nu. Åt världens godaste lasange, som min syster har gjort. Iallfall så kom jag hem för en stund sen, har varit och handlat och lite sånt med min familj. Har inte sovit särskilt bra inatt kan man nog säga, Jag och min kusin gick in och la oss runt två tiden . Sen väckte hon mig klockan lite över fem imorse eftersom att hennes näspiercing som hon tog i förregår hade åkt av och det blödde och massa sånt. Så det har varit en jobbig natt.

Jag fick även nyss reda på en sak som kom väääldigt plötsligt. Resan com mina föräldrar ska åka på blir kanake imorgon!, Till Antalya i Turkiet åker dom isåfall. Guad vad härligt, jag vill också resa! Men det kommer ända bli härligt, en hel vecka utan dom, hihi. Kommer iallfall sakna dom.

I nästa inlägg kommer lite bilder från gårdagen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />