no way!

kollade nyss in www.msn.se och läste lite om den så kallade "fisk pedikyren" dvs, en fotpedikyr som innebär att sätta ner fötterna i en hink med små små pirayor som äter upp döda hud celler och dött hår. Fyfan vad äckligt det låter, usch! Stackars små fiskar säger jag bara!Sen är det sånna sån jobbar där som smörjer in kundernas fötter och så. Jag har hade ALDRIG någonsin rört nån annan fötter, ucsh ucsh! Jag hatar verkligen fötter, dom är så äckliga, vet faktiskt inte varför jag hade värsta skräcken för fötter men ja sånt är livet. Har ni någonting som ni verkligen hatar, nån fobi eller så?
Själv så är mörkar och fötter det värsta jag vet! 


 

Klicka här för att se hur en "fiskpedikyr" går till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />