Måndag

Så!, nu har jag varit ute på en liten runda med hjärtat. Smart är jag och glömmer nycklarn till porten, fick plinga på någon annan i byggnaden och be dom öppna dörren och säga att jag hade glömt mina nycklar, haha pinsamt! Sitter påklädd och fixad, snart kommer mamma och pappa och hämtar mig. Imorgon börjar skolan för alla er som inte ska praoa de kommande två veckorna, åh orkar inte ens tänka på skolan. Iallfall så kommer Emma hem till mig idag och ska sova här , hon kommer väl lite senare under dagen. Ver faktiskt inte vad vi ska hitta på men det kommer säkert någonting. Nu ska jag gå in på msn.se och läsa lite svaller, det finns säkert något intressant. :)
kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />