YES&NO.

NO:

jackor!- Varför? Varför har man på sig det nu? Jag har sett flera människor som går runt med JACKOR!, och inte vilka jackor som helst, tjocka dessutom, Vad tänker folk med? Jag satt och solade idag och hade kavlat upp byxorna och linnet så vamt som det var så ser jag två tjejer som går med Éverest jackor. I denna värmen! Så folket, ni som inte har fattat att tjocka jack-perioden är slut, av med dom!

Fläckar- Ah, det är så jobbigt när man får fläckar av BrunUtanSol krämer, specciellt om man får det i ansiktet.

YES:

100
tummar upp för det underbara vädret som vi har här i Malmö och förhoppningsvis i resten av landet.

i love min mammas symaskin, hehe. Ja det är faktiskt skitbra att ha en mamma eller någon som syr mycket i familjen. T.ex när jag behöver sy in mina byxor eller bara vill piffa till något tråkigt klädesplagg så är det bara att ta fram symaskinen och köra igång.

Vänner- Nu snackar jag inte om kompisar utan serien "vänner", det är så jävla roligt! Älskar det. Jag har aldrig kollat på det utan att skratta. Jag blir på så bra humör när jag ser det. =)

Japp, det här var ännu en "YES&NO"- lista. Som sagt har jag en massa saker i huvudet som behöver komma ut lite då och då. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />