YES&NO

NO:

Lurande väderprognoser-

buhu för det asså! Kan räkna upp tusen gånger då jag kollat vädret på datan eller text tv eller något annat och så kanske man planerar att göra något dagen efter eftersom det ska bli fint väder, men när det väl är nästa dag så det himlen ut som skit!

Morgonkyla-
Gud vad jag hatar när jag typ har tagit ut något fint eller inte så tjockt att ta på sig kvällen innan skolan sen när man vaknar på morgonen fryser jag skitmycket så jag tar på mig något fult och tjockt, sen mitt under skoldagen ångrar man sig rejält eftersom det egentligen inte är så kallt som man trodde.

YES:

Varm sommarkväll-
Verkligen yes för varma sommarkvällar då man kan sitta framför en öppen eld på stranden eller någon annanstans, med filt runt omkring sig, lite skön musik och grillpinnar med massa gott på....heaven!

Varmt strandvaten-

Visst älskar nästan alla att bada, men en sak hatar jag att ibland är det vissa ställen i vattnet där det är iskallt!, inte kul alls. Men ibland kommer man till dom platserna där vattnet är ljummet och mysigt, där vill man klart inte röra sig ur fläcken.

Här var ju en rolig "YES&NO" lista hehe, kommer nog att lägga in sådans lite då och då, tro mig jag har mycket YES&NO i mitt huvud som kommer att behöva komma ut ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />