bloggpaus.

Som ni kasnke har märkt så har jag inte bloggat på två dagar. Har verkligen inte haft lust eller tid för att blogga. Efter att jag sov hos min kusin så kom hon hem till mig och så sov vi här, Sen på morgonen gjorde jag mig i orning och lite sånt, sen åkte jag till oxie, och träffade Rebecca och några andra. Pappa kom och hämtade mig och rebecca runt sju tiden. Så åkte vi tillbaka till vide. Vi gjorde oss i ordning och sånt, sen bar det ut igen. Träffade två andra kompisar som vi var med, åt på pizzerian, satt ute bara och tog det lugnt och lite sånt. En lyckad kväll iallfall. Vi kom hem nångång på kvällen, och sen satt vi bara här och satt vid datorn och så, vi var uppe till typ fem imorse och jag vaknade inte förens typ halv tre tiden. Nu gäller det på de två vekor som är kvar av sommalovet (buhuu) att försöka rätta till mina sov-vanor. Iallfall så vaknade jag och alla mina systrar var här och vi grillade och hade det trevligt, sen så stack de nu för en stund sen, och jag har absolut inget att göra haha. Skulle egentligen ut men det blev inte av så det blir väl tråkig hemmakväll idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />