donken my love.


Att denna lilla påsen kan göra en människa så lycklig! :), haha skojar. Men jag fick ett jävla donkan sug för en stund sen, så jag tvingade med mig mamma hihi, min snälla mamma körde mig till donkan så köpte jag och blev världens lyckligste. Har nyss suttit och tryckt i mig det sista som fick plats i min magsäck, kan säga att jag är proppmätt nu! Köpte två cheesburgare och en pommes, åt faktiskt upp båda cheesburgarna och halva pommesen. Så nu sitter jag och väntar på att min mage ska lugna ner sig haha, nej men jag har typ tagit ut kläder och så inför imorgon till skolan. Så ska vi ju också åka och bada och sånt. Så det e lite grejer jag måste fixa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />