hämnden är ljuuuuuuuuv!

Var ju på Malmöfestivalen idag igen, gjorde typ samma som igår, åkte en hel del, gick runt, åt och massa annat. Systers kille körde hem mig och min kusin sen, och hon ska sova här, vi kom hem runt tolv tiden typ, så stack vi ut och träffade min andra kusin som kom hem idag, och vi snackade en heeel del, behövdes verkligen.

Iallfall så stack vi hem till mig sen och nu så somnade hon fisen och lämnade mig... som vanligt! Så nu har jag faktiskt fått nog och har bestämt mig för att hämnas lite, ska busa lite på henne när hon sover, hihi kulkul! Får se vad jag hittar på, nu ska jag gå och smida en elak plan (6)

förresten fick jag nyss ett sms av min syster av dom är framme i turkiet nu, ahh aviiis! :(
Skola imorgon åsså ju, ångest på livet helt fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />