hoppaaaaaaaaa.

hejsan.
Slutade typ vid halv fyra idag, kom hem för ett tag sen, har ätit och lite sånt. Har försökt fixa min jävla kamera sladd, men den vill inte funka, är riktigt irriterad just nu! Iallfall så ska vi fotograferas i skolan imorgon. Såg faktiskt fram emot nians klassfoto, men inte nu längre! Jävla f*tt skola, just nu, detta året, typiskt när vi blir nior så får vi en jävla rektor som helt plötsligt inte låter oss ta spex-foto, dvs klassfoto när alla kläs ut sig. Så jävla onödigt likson, det har ju varit en tradition väldigt länge i vår skola så bara kommer hon och förstör allting, jävla bajs! Ingen bra dag idag kan jag säga er, har väldigt mycket spel på min mamma just nu också. Ibland önskar jag att jag bara kunde låsa in henne i en låda eller något, för jag pallar helt seriöst inte med henne, gud varför är mammor så jobbiga!

iallfall så har jag änligen hittat min usb-sladd till mobilen, så jag lägger snart in lite bilder och från paddlingen. Men inte just nu, orkar verkligen inte.


Kommentarer
Postat av: VIctoria

SV: Tack! :D

2009-08-25 @ 15:29:03
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />