im back.

hejhopp.

Jag förtjänar verkligen inte att ha denna blogg haha, har verkligen varit urusel på att uppdatera och så. Jag var ju och paddlade i Rönne Å i tisdags, det gick ju hyfsat bra bortsett från alla äckliga spindlar som besökte oss, och att jag och afro inte är de bästa personerna att sätta i en paddel båt. Haha men det var faktiskt jättekul. Vi sov i vindskydd, men jag och afro satte upp vårt minitält INNE i vindskyddet som i stort sätt var en trä koja, men det gick bra när vi sov och så. Vi badade även i det rätt så kalla vattnet, och så gick vi spök runda i skogen på natten och massa annat kul haha. Vi hade väldigt kul, vilket jag inte trodde att vi skulle ha.

Iallfall så kom vi hem i förregår, så blev vi hämtade av hennes pappa i skolan, sen blev det raka vägen hem, duscha, vila, göra sig i ordning , sen bar det av mot Malmöfestivalen med roro och melisa. Vi kollade på NRJ in tje park. Som var helt okej detta året faktiskt. Kunde dock ha varit lite bättre.

Skolan igår gick också bra, vi gjorde dock unte mycket, hade lite hemkunskap sen slutade vi runt 11 tiden. Så jag och dittan gick ut och la oss och stekte på skolgården till typ 3 tiden, haha. Snacka om att jag har fått färg! Idag skulle vi egentligen åkte och badat med klassen men det blev inställt pga av pissvädret så vi är lediga idag, sköönt! Idag är även sist dagen på Malmöfestivalen, så jag ska dit ikväll med flickorna. aja nu ska jag faktiskt äta frukost, pussen.


Kommentarer
Postat av: Sofie

det är bra :) sj?

2009-08-21 @ 13:11:43
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />