*muuuu*


Jag diggar denna killen starkt asså, verkligen! haha han är så jävla rolig, fyfan asså. Detta e mitt favorit klipp, och antagligens bettans också. Spola fram till 4.00 och därifrån är fan det roligaste som finns! *muuu* Hahaha jag fick detta klippet av bettan för väldigt längesen och jag kommer ihåg att jag satt och skrattade sönder mig, satt liksom och skrattade med mig själv i sisådär några minuter, och varje gång jag ser det skrattar jag ännu mer. hahah ni skulle allt vela se hur jag sitter just nu och skrattar.

detta inlägget är tillägnat till rebecca.k. happy? (a)



Kommentarer
Postat av: muuuuuuu

hahahaha asså helt sjukt, jag dööör :( hahahaha

2009-08-25 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />