tisdag.

hejhopp.

Äntligen hemma! Efter skolan sov jag en stund, jag var verkligen jättetrött, så jag sov till typ halv fyra tror jag, sen stack jag hem till min kusin. Det var ett tag sen ju så vi snackade och massa så. Skolan idag var helt okej typ, bortsett från att hela fotograferingen gick åt helvete. Jävla f*tt-rektorn. Men jag och aylin och dittan klädde ändå ut oss, men såklart var lärarna tvugna att förstöra allting, så ja allt gick åt skogen. Jag som hade klätt ut mig så fint,och dittan var ju en söt pocahontas (stavning?), jag lägger KANSKE upp nån bild på hur jag skulle se ut haha , om jag vågar lite senare. Iallfall så blev ju allting fucked up så jag fixade till mina kläder lite, fixade kladdet i huvet och blev fotograferad som en jävla missbildad varelse.

Oxh jag måste bara säga att min kamera sladd inte vill fungera på min data, så det är faktiskt anledningen till att jag inte kunnat lägga in bilder på ett tag, men sak snart fixa den. Tills dess får ni leva med mina superduper bra mobil-kamera bilder, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />