back to school.

Så! Nu har jag duschat och fixat till mig och lite sånt. Var verkligen skönt att duscha! Sitter och har typ ingenting att göra, sitter och lyssnar på lite mucik och sånt. Japp, då var det Malmöfrstivalen snart, på fredag. Längtaar faktiskt. Älskar att vara där. Även fast att det är samma männiksor, samma mat, samma saker som händer. Så tycker jag faktiskt ändå att det är kul.

Japp, tre dagar efter att fativalen har börjat så börjar ju skolan, buhuu! Åhh asså jag får ångest bara jag tänker på skolan, får liksom en klump i magen. Sommarlovet har gått så jävla fort, vart fan har tiden tagit vägen!? Och man kan ju inte heller kalla det för sommarlov, snarare regnlov. För det har ju faktiskt regnea den största delen av det så kallade "sommarlov", iallfall här i Malmö. Speciellt de senaste dagarna! Det har verkligen reeegnat! Nu ska jag knarka michael jackson låtar, hehe pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />