SVAAAAAR!

*Vad är din naturliga hårfärg och hur färgar du för att få som du har nu :)?
svar: Min naturliga hårfärg är typ den jag har, fast en aning mörkare, jag har bara slängt in lite blonda slingor :)

*varför började du blogga ? :)
svar: Jag har haft en annan blogg för längesen men den e helt bortglömd typ, sen bara kom jag på att jag ville skriva av mig lite så jag startade en ny, tyckte det var jättekul och har därför fortsatt med det. :)

*har du blivit igenkänd på stan för ngn trodde du va kenza?
svar: haha nejdå, det har inte hänt. Hade dock varit lite kul om det hade hänt, men faktiskt så tycker jag själv inte att jag är så lik henne, men ja, jag klagar inte, tycker hon är jättevacker. :)

*är det där ditt naturliga hår? <33
svar: Jadå, allt som sitter på mitt huvud är 100 % mitt egna hår hehe.

*vart bor du?
svar: Jag bor i bästaste Malmö.

* Du är:
nöjd eller missnöjd?
snygg eller sexy?- en blandning av båda tycker jag haha.
muslim eller kristen , nått annat?
Du gillar? - vänner&familj, shopping, min baby.
mcdonals eller bk?
festa eller hemmakvällar? - Kan variera faktiskt, beror på vilket humör man är på.
engelska eller svenska?
angelina jolie eller adriana lima?

*Vem tror du vinner hos AmandaVarDet av oss två ;D?
svar: helt klart jag! haha nej skojar, ingen aning faktiskt, det är ganska jämnt :)

*
varför började du blogga?
svar: har svarat på samma fråga högre upp :)

*hur länge haru bloggat?
svar: Ca 9-10 månader

hur många besökare har du om dagen ?
svar: ganska olika, men nu senate tiden har det legat på runt 200 unika besökare om dagen.

*vilka bloggar läser du ?
svar: Kenza(ofc!), kissie när jag vill ha något att skratta åt, dessie&paow ibland, och söta foki såklart hehe.

*har du någon kille?
svar: just my baby, hehe.

*är du en snel heeeeeeeeeest? hehehehehehe <333
svar: alltid, varje dag :*

*hej kan du skriva lite om hur du brukar sminka dig till vardags och till fester? typ vilket smink du brukar använda och så :D
svar: till vardags brukar jag inte sminka mig så mycket, oftast bara puder eller foundation, mascara och lite rouge. Annars om jag ska på fest eller liknande så sminkar jag mig som vanligt fast typ lite extra, kanake nån ögonskugga som passar till kläderna, kajal eller så. Mascaran som jag andvänder heter Telescopic, den svart/guldiga, bästa någonsin! Foundation är den från nivea, också superbra.

*Hur är din naturliga hårfärg?
svar finns högre upp hehe.

*Vilken linje och skola funderar du att söka till?
svar: Jag ahr skrivit innan att jag haft värsta ångesten och så för att jag inte vetat, men nu ahr jag äntligen hittat en skola och linje som verkar bra och som jag tror jag vill gå i. Mänskliga Rättigheter i Malmö Latinskola :) Skönt att min press och ångest lungnat ner sig en hel del...

*Vilka språk kan du?
svar: jag kan Arabiska, Svenska & Engelska (dock inte eprfekt engelska, men e påväg haha) :)

*Vem är din bästa vän?
svar: afrodite, melisa, reham & rebecca är mina allra bästa vänner och jag är superglad att jag har dem, bästa som någonsin funnits! :*

Ja, det var frågorna för denna gången. Kul att ni iallfall hade lite att fråga mig. Tycker det är skitkul att svara på sånt här så ni kan faktiskt fråga även fast att jag inte har frågestund, hihi. pusssar sockertoppar :*


Kommentarer
Postat av: Mia

svar: Okej, det har jag gjort sen jag var 5 eller 6. :) fast jag ska sluta nu i vinter. (avslutning nästa vecka)



Tack för omtanken ;) haha. Har fått skorna fulla med snö hela dagen x) kram

2009-12-16 @ 22:45:06
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />