..film: Clueless.



Hoppas att det finns fler nattugglor än mig därute som inte har något att göra så här får ni en film att kolla på, en av mina absolut favorit "tjejfilmer", har tyckt om den ända sen jag var pytteliten, love it! Men hoppas att ni iallfall är lika duktiga på engelska som mig (hehe) så ni förstår utan text. Älskar den blonda, gillar alltid henns karaktärer i filmer, alltid den "blonda o "dumma" haha. Och även Brittany Murphy är med här, ni vet hon som dog häromdagen :(,  Jag sitter faktiskt själv och kollar på den just nu,
så enjoy hehe (A)

(ps. klicka på bilden så kan ni kolla på filmen)



Kommentarer
Postat av: ellen

söt du va & fin blogg ;D

2009-12-30 @ 02:40:13
URL: http://deeliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />