im alive!

hejhopp bebisar!

Ni har säkert saknat mig hehe, hoppas det iallfall, för jag har saknat bloggen. Iallfall så har jag iallfall varit hemma hos rebecca och just när jag är där bestämmer sig hennes internet för att inte funka, buhuu på det! Men jaja inget att göra åt det, men jag lever iallfall... för er som började tro att jag dött eller så.

Vi är iallfall hemma hos mig igen nu och ikväll ska vi bara mysa och ta det lugnt med massa film, godis och annat onyttigt. Vi skulle egentligen kolla på film igår kväll ju, men när vi väl har köpt chips och allting så upptäcker vi att internet inte funkis! Så vi tar igen film tittandet ikväll istället.

Vad vi gjorde igår ska vi nog inte riktigt gå in på detaljer helt haha, men kan bara säga att vi har en jävlig träningsvärk i hela kroppen! Och det blev en massa energidrycker och det slutade med energiöverskott! Och sen fick vi för oss ganska sent på kvällen att vi ville åka pulka (även fast att jag hatar snö!) då vi drog på oss alla kläder som fanns till hands och gick ut och hade en jävla massa kul!

Kvällen blev iallfall lyckad med en massa skratt (lite för mycket), onyttigheter och snö! Blev inte sngdags förens sex imorse så inte mycket sömn har vi helelr fått! Ska kolla igenom bilderna som tagits under dessa tre dagar nu och ser om jag kan slänga upp lite :*


Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

verkar som att ni hade kul :)

2009-12-19 @ 18:55:21
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: Mia

svar: haha oj? :O Ofta du åker pulka! ;) men det är faktiskt grymt roligt (a) Har snöat hela dagen här idag! Går mig fortfarande upp till knäna! :)kram

2009-12-19 @ 19:06:38
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: faatou

HAHAHAHAHAHAHAHHA VI HADE FAN ENDÅ ROLIGT!

2009-12-20 @ 01:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />