listen up!



* Tjocka, stora, stickade halsdukar- Det mysigaste som finns att värma sig med i denna hemska kylan vi går igenom är ju helt klart de gigantiska halsdukarna, så mysiga & snygga!

* Lussebullar- Behöver inte skriva mer än himmelskt!

* Jay Sean- Äsch här behöver jag inte heller säga så mycket mer än att jag är helt in to him nu asså! Lyssnar på hans musik dygnet runt, så söt är han ju också. Ska nog ta och söka upp den där herrn och gifta mig med honom, min man wie!

* JULLOV- det bästa till sist! Jullov is the shit, så underbart med sovmornar, massa lussebulalr, pepparkakor, och nyår (!!), och ännu en gång SOVMORNAR!




* SNÖ&slask!- Usch usch usch säger jag bara, förstår inte vad folk ser för positivt med snö. Man bara hör en massa "men ooh det är ju så fint och mysigt med snö, hehe" verkligen inte kan jag tala om för er! Det är hemskt! Man borde slänga ner en jätte vattenballong på sverige med varmt vatten i så allt snö smälter och försvinern för gott!

* Efter-skräckfim-rädsla- Ja ni förstår säkert varför jag skriver med denna hemskingen. Hatar att man, eller jag iallfall, alltid efter skräckfilmer går runt o är livrädd för allting, börjar inbilla mig saker och så. Tänker alltid "detta var sista gången!", men när det gått en lång tid så är jag dum nog att sätta på ännu en sådan film, dumma mig...

* Skor som läcker in snö och vatten- Hate it! Behöver verkligen inte skriva mer, punkt slut!


Kommentarer
Postat av: sandrasa

jo, de är bra här med :)

2009-12-20 @ 19:19:04
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/
Postat av: sandrasa

ska träna snart :) dudå?



ditt hår på din header, har du det så i verkligheten, och om du inte har det, hur får du håret så snyggt? :)

2009-12-20 @ 19:23:42
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/
Postat av: klaudia

sv; dte blir väl kolla filmosv, dudå? :)

2009-12-20 @ 19:54:36
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />