måndag.

Hejhopp snyggis!

Måndag idag då, ny vecka, sista skolveckan, eller skolvecka med lektioner och så, nästa vecka är typ bara aktiviteter och massa andra bögfasoner hehe (sean banan). Iallfall så slutade jag runt fura idag och hade idrott som sista lektion och jag är helt slut nu kan jag tala om för er! Sprang som en jävla tomte.

Ähmm idag ska jag nog bara plugga och ta det lugnt, typ tråka som vanliga måndagar höhö. ad sak ni själva sockertoppar hitta på idag?

Och förresten så sätts terminsbetygen på fredag, hoppas för fan att det blir bra betyg för min del! Jag är ju trots allt jätteduktig i school, he he! Nej men allvar, håll tummarna för mig :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />