onsdag.

hejhopp!

Yrbollen här ja! Kort och skönt skoldag idag ju! Inga lektioner, vi gick bara igenom en massa saker inför vår klassresa som närmar sig, och jag längtar som fan kan jag tala om för er! Det ska bli så kul att åka iväg med min störda klass.

Iallfall så slutade vi tolv tiden,
men jag har bara legat på bänken i skolkorridoren eftersom att jag mådde skit, mitt huvud höll på tt sprängas och jag var allmänt yr och så. Syster kom och hämtade mig och nu är jag hemma, mår en aning bättre, men fortfarande huvudvärk...

Idag händer nog inte
så mycket, det är ju onsdag så jag har ju ridning ikväll, får se om jag orkar eller om mitt huvud fortfarande värker. Vad ska ni själva göra idag? :*


Kommentarer
Postat av: ewelina

hahaha ne ja vet :D men de är bara gött, för jag pallar inte skola iallafall x)



2009-12-16 @ 13:25:26
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />