Pic's bröllopet.




bruden&brudgummen, som ni säkert fattar.

jag&storasyster. love u.


dansande folkmassa.



moi.


till och med under ett bröllop sprang hon iväg till en spegel & tog ego pic's haha.


en liten del av vårt bil-tåg.


crazy people dancin.


jag&min andra storasyster. älskar dig.


storasyster.


me like.


lite skoj haha, de satte bruden&brudgummen på varsin stol och lyfte upp dem.


hihi.  jag e faktiskt int så blek på benen som jag ser ut! :(



sötaste paret ever! Grattis till er :*

Det togs cirka 100 bilder till men jag orkar inte haha, ni får iallfall ett litet smakprov på hur det kan gå till. Enjoy. pussar! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket land e du ifrån, svara i ett inlägg :)

2009-12-13 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />