tisdag.

tjabbalabba! (vetifan vart jag fick det uttrycket ifrån men jaja!)

Kom hem från skolan för en stund sen, fös till en isbit på vägen hem kan jag säga er! Det snöar, kan ni fatta, det f*cking snöar! Ohh jag blir så arg! Varför existerar snö?!, gud varför?!

Usch nej, nu är jag ialfall inne i värmen, och ska nog bli här hela dagen, tänker inte sätta min fot utanför dörren om det inte slutar snöa... haha. Ja tisdag idag då, i vanligt fall brukar jag vara extra lycklig på tisdagarm, men inte anymore... Finns ju inga desperata hemmafruar eller nån ful betty som visas på Tv längre, det  gör mig ledsen faktiskt, vad ska jag nu hitta på på tisdagar ? :( finns det inga andra bra program idag, ni får gärna komma med tips :*


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; hahah, jaa fan vad fult ändå xD.

2009-12-15 @ 14:53:24
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />