torsdag.

tjulululu,

Torsdag idag då, gud det närmar sig! Imorgon är sista dagen i skolan, ingen skoldag heller, utan bara avslutning! Shit vad skönt det ska bli asså, verkligen! Är iallfall hemma från skolan idag, missade inte så mycket, skulle egentligen bara ha sån tråkig innebandyturnering och så. Men iallfall så vaknade jag för ett tag sen av att en viss bajstolle (bäth) ringde och väckte mig, hon kommer hit snart.

Har faktiskt inte träffat henne på två veckor, rekord! Men nejnej, det har gått alldelles för lång tid så idag ska vi leka hihi. Just nu sittar jag iallfall och lyssnar på musik och bara tar det lugnt, vågar inte titta ut från fönstret ju, bara vitt och fullt med snö, åhh jag blir så deprimerad, har inte ens satt min fot utanför huset! Och det tänker jag inte hellar göra haha. Ja, jag hatar snö! Någon mer än mig ? :(


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg!<3<3

läs gärna min!/emma

2009-12-17 @ 15:07:50
URL: http://hartasslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />