torsdag.

hellu babes!
Kom hem för ett tag sen från en lång och väldigt ansträngande skoldag. Slutade klockan fyra, väldigt drygt såklart. Hade även idrott sista lektionen så jag har sprungit röven av mig, så jag är så jävla trött nu!

Skönt att skolan är över för dagen iallfall, veckan har gått snabbt känns det som, redan fredag imorgon ju, känns skitskönt! Har inte planerat in något än, men får se vad som kommer upp. Sen är det bara nästa vecka och veckan därpå, sen SLUT! Då är äntligen denna terminen över, oohh gud vad skönt det ska bli alltså!

Ska upp och kränga lite pepparkakor nu hehe :$



Kommentarer
Postat av: HÄNI - dalarnas coolaste blogg

du var sjukt lik kenza! GALET!

2009-12-03 @ 17:20:27
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/
Postat av: klaudia

sv; varsågod! Jag har lagt till dig nu! nu är det din tur :D

2009-12-03 @ 17:34:07
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />