uppe tidiiigt!

Nej jag menar inte att jag äntligen är uppe nu och att det är tidigt, eller det är det ju egentligen om man tänker efter vilken tid jag har gått upp alla andra dagar av detta kalla och mögiga lov, aja i vilket fall som helt så har jag varit uppe sen klockan niooo! Och ni såg ju själv att jag la mig runt sex imorse, så ni kan fatta att jag är trött som satan nu!

Pappa väckte mig iallfall klockan nio och så åkte vi iväg till polishuset för att fixa en massa saker med mitt pass och sånt, orkar inte berätta allt eftersom jag är super trött och förbannad på dom jävlarna nu (hehe), men det räcker med att jag säger att vi var där i TRE och en halv timme!, fick åka fram och tillbaka sådär 100 gånger kan jag också tillägga!

Känns iallfall jätteskönt att vara hemma nu, tänkte ta mig en powernap och vila ut ltie och så eftersom att jag är så trött att det känns äckligt i kroppen förfan, men jag vet inte varför jag ja mig ner, men kunde inte somna, bara låg ovh glodde i taket som en smurf. Ska lägga mig igen men ska bara ligga och vila lite och så så jag får lite energi. Har en massa att fixa ikväll inför tomorrow! hehe kläder, planering, och massa annat, det har säkerligen ni med antar jag? aja pusspus sålänge :*


Kommentarer
Postat av: Ciiz

jag kom precis ut ur duschen dudå :D?

2009-12-30 @ 14:33:37
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />