ändrade planer.

Sjukt dålig uppdatering igår, i know! Men det var faktiskt så att mina kusiner skulle ju egentligen sova hos mig, men det blev lite ändrade planer så vi åkte dit istället och sov där, och så sjukt typiskt att exakt när jag får för mig att blogga lite så ska vi sätta på datorn, MEN DEN FUNKAR INTE! Den bara var stendöd, så jävla arg jag blev! Iallfall så typ, var vi ute lite, sen var vi lite hos hennes granne och satt lite där och drack cappuchino och massa annat kul. Sen var vi uppe till klockan 5 typ och gjorde massa dumma saker haha. Sen däckade allihopa , vi vaknade runt ett-tiden idag, sen har vi inte gjort mycket, typ varit ute och handlat och så. Jag kom nyss hem, min morbror lämnade mig. Är hemma själv, skitnice. Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, drar nog hem till min stora syster eller något, får se sen vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />