Godmorgon.

Sovit gott? Det har iallfall INTE jag gjort kan jag lugnt säga! Mina kusiner kom över igår kväll och det blev rätt sent, vi kollade på film, gjorde fruktsallad och en massa annat. Efter filmen runt klockan 5 var vi helt slut så det blev raka vägen till sängen, och det var ju ljust ute så det var inte så lätt att somna, sen äntligen lyckades jag somna och drömma mig bort, hihi. Men jag sov inte så länge eftersom att min systers lilla unge vaknade och höll på och störa sif tidigt imorse, när han äntligen hållit tyst, så kommer min andra syster ham till oss skrikande och tror att vi ska vakna. Och jag blir så jävla förbannad när jag inte får sova, eller om någon fösöker väcka mig. Men iallfall, efter någon timme steg jag äntligen upp. Runt typ halv två tiden och nu sitter jag här. Ska göra mig lite i ordning nu.

pussen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />