hos rebecca pic's.



såhär såg snyggingen ut igår, älskar verkligen min nya koft/jacka, eller vad det nu är, hihi.


Ni vill inte se orginalbilden,tro mig! Ni hade ändå inte fått se vad vi gör, mohaha.


Min älskade ROSA klubba hihi, och såklart ville jag visa mina fina naglar som jag är så stolt över!


Denna bjuder jag verkligen på haha, vetifan vad jag håller på med faktiskt.


vi, luffandes på en bänk.


jag.. väldigt koncentrarad på klubbandet.


kolla vilka busar vi hittade på hemvägen. usch usch!


en närmare titt, tjohopp usch!


in the bed. Vi blev ju faktiskt ganska trötta efter en lång dag.


nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Rand

du har ett av de vackraste håren jag sett:) o ja har sett många haha

2009-07-11 @ 19:02:00
URL: http://rands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />