I love the sun.

hejhopp.

Solen skiner som bara den idag, fy fan vad skönt asså! Äntligen lite värme, tack! Det sägs att den värmen vi hade för någon vecka sen, kommer tillbaka snart. Det hoppas jag fanimej på! Iallfall så var det jättefint väder idag, perfekt för att sola. Vilket jag shälvklart gjorde. Låg ute och stekte hela dagen med kusin. Sen så har jag duschat och fixat mig lite och så. Ikväll händer nog inte mycket, eller jag vet faktiskt inte. Vi kanske drar ut eller något. Jag längtar iallfall sönder mig till lördag, då älsklingen kommer hem från libanon! Vi vaknade skitsent idag iallfall, typ runt 2 tiden så vi skyndade ut i solen för vi hade ju liksom redan sovit bort hälften av dagen redan, men vadfan, jag älskar att sova, inget är bättre ! Snart kommer litta bilder från idag

pusses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />