i'm alive.

hejhopp!

Asså jag måste verkligen bli bättre på det här med uppdatering och så, haha. Men idag har jag verkligen inte haft tid för varken data eller bloggen. Det var nämligen så att jag och min kusin fick för oss att åka ner till stan och shoppa lite. Det var ju jävligt längesen jag gjorde det och det började verkligen kännas desperat nu, verkligen! Så det var faktiskt på tiden, Det var iallfall fint väder idag... en stund! Det regnade ena stunden, sen andra var det hur fint som helst. Bajssommar-väder, orh, ska vi aldrig få nån riktig sommar här eller!?

som sagt så var vi ju i stan, eller Entré rättare sagt, köpte inte så jättemycket men blev ändå väldigt nöjd me mina köp. Var där i ungefär fem timmar haha. Snacka om att vi var trötta efteråt! Åh jag kan säga att min kusin fick släpa ut mig från varje skoaffär, hahah. Men åh, blev helt jävla hypnotiserad varje gång jag gick in i en skoaffär, mögii! Jag köpte en sak som jag faktiskt aldrig trodde att jag nånsin skulle köpa, nämligen dom där haremsbyxrna tror jag de heter. De som är väldigt pösiga, ser ut som typ alladin boxor haha. Iallfall ett par svarta sådana fick jag med mig hem, ett vanligt svart baslinne, VERKLIGEN användbart! Och så köpte jag en jätte fin t-shirt, som jag verkligen tyckte om! Den är så Raghaad, haha. Ja det var faktiskt allting, men vi åt, fikade och pratade en massa också som tog resten av tiden. Sen typ åkte vi ner till stan också och tog en runda på Tasty House, kom hem runt nio tiden.

Nu har jag duschat, fixat håret, naglarna och lite sånt. Sitter och trycker i mig det susta av min godispåse som jag säkert vilken minut som helt spyr upp igen haha, har ätit skitmycket godis nu fan! Och så sitter jag såklart och har lite ångest-talk med Melisa,,,, SOM VANLIGT! Vi borde fan ta och bilda en ångest/snackaskit-klubb! Ja nu ska jag faktiskt lägga in lite bilder från dagen , hihi pusses bitches!


my loveley boxyor, så sjukt härliga att ha på sig! Känns som om man inte har något på sig :D



wieeee, ME LOVE!


och detta helt vanliga svarta linne, som alltid kommer till användning!


TESTADE denna tunikan, vet faktiskt inte varför jag inte köpte den, den var jättesöt ju, dumma mig.


Ett MÅSTE om man är i Entré, fy fan vad goda deras smoothies är på Redfellas Juicebar, mums!
(täckte över nageln för den är HEMSK på bilden, ingenting att kolla på, kan jag lova)


Ja det var faktiskt allting som hänt idag. pussen hajen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />