lördag.

tjohopp bloggen!

Vaknade för typ lite mer än en timme sen, börjar ju vänja mig vid det här med vara vaken halva morgonen och sova bort halva dagen haha. Vi la oss klockan fem igår ju, eller imorse rättare sagt. Har ätit "frukost" och fixat mig lite och så. Har även snackat med Afro, som kom hem runt elva tiden imorse. Ska träffa henne lite senare idag, ska bli sjukt kul för jag har en jävla massa som ska berättas och det har säkerligen hon också, med tanke på att vi inte har setts på ett jävligt långt tag. Jag skulle ju egentliten till Trelleborg idag med mami och storasyster, och gratulera min kusin för att ha blivit mamma, men jag stannar nog här med hon fisen istället. Jag ska läsa lite bloggar och lite annat nu, sen ska jag börja fixa mig litta och sånt hihih, kommer dock inte bli mycket bloggande idag i och med att jag nog inte kommer vara hemma,

pussssss.

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

å.. jag vill också ha sol nu men jag hoppas att de kan komma lite i veckan ;)

2009-07-18 @ 22:07:14
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />