måndag.

hejhej.

Då var det en ny vecka ! Vädret idag är iallfall mycket finare än vad det har varit den sanaste tiden. Hoppas nu att det blir kvar. Iallfall så märkte jag att det knappt blev nån update igår här på bloggen, men vi hade inte tid för data nästan. Emma kom ju till mig runt nio tiden typ, så var vi ute lite och gjorde lite saker och så. Sen stack vi med mina systrar till konsum och köpte en jävla massa gott, haha. Vi kollade på film när vi kom hem. Det blev en skräckfilm som heter "100 feet", den var helt okey faktiskt. Efter filmen hände typ inte så mycket, jag och emma satt mest vid datorn och så , sen blev det sängen runt 4 tiden typ. Snart kommer lite bilder från kvällen.

pusses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />