Micheal Jackson.




Hitatde två videosar på Youtube, Där olika fans har fått gått upp på scenen medans Micheal Jackson uppträtt, och fått krama honom och så. Dessa två videosar valde jag att lägga in här eftersom man verkligen blir rörd när man ser dom, ialflall jag. Blir lite smått ledsen faktiskt. Vet itne varför, men inte förens nu inser jag faktiskt att jag verkligen tyckte om Micheal jackson, okej jag har alltid älskat hans musik och så men inte förens nu fattar man verkligen det. MAn verkligen ser hur lyckliga dessa tjejer blir när de går upp till honom, det hade jag famimej också blivit! Hade nog dött på plats haha. Asså om man verkligen tänker efter så är alla de tusentals människorna där för att de beundrar en och samma person, som bara står på en scen och sjunger och dansar.
-R.I.P-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />