onsdag.

hejsan bloggen!

Idag har jag varit världens duktigaste tjej, jag klarade av den hemska tandläkaren! Dom lagade min dumma tand och då fick jag ju bedövning så nu går jag och lespar som en bebis, och har ingen känsel alls! Det känns verkligen konstigt i min mun just nu. Kom o tänka på en sak, haha. En lite dum grej men anyway så tänkte jag att om man är hade tänkt att pierca sig i tungan eller läppen så kan man planera in tiden efter ett tandläkarbesök, för då får man ju bedövning och då gör det ju inte ont , smart va!? Jag vet, jag är verkligen smart. Iallfall så sitter jag nu i systers rum på hennes nya dator, sitter med min kusin och snart så kommer min andra kusin också, så ska dom två nog sova här tror jag. Vad vi ska göra har vi inte planerat än, riktigt. Lite planer har vi ju faktiskt, men ingenting som jag tänker skriva här, höhö. Japp nu ska jag återgå till sängen hihi, är skittrött, så jag sak vila mig en stund.

pussar. 

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

haha jo de klart.. de skiljer ju lite på sol i sverige och turkiet. var du där länge eller? kram

2009-07-15 @ 18:57:32
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Nina

okej,vad pluggar duför nåt då?=)

2009-07-16 @ 11:58:26
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Baby'doll

hehehe okej en liten rolig tvånngstanke..

2009-07-16 @ 16:53:12
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />